subota, 13. veljače 2016.

My skincare routine


Drage moje, danas za vas imam onaj davno obećani post o tome što koristim za lice i kako ga čistim. Prije svega moram napomenuti da ja imam mješovitu do masnu kožu i da ovo neće svima odgovarati, sve zavisi od toga koji tip je vaša koža. Također, ja imam dvije rutine koje se smjenjuju ovisno o danima u tjednu.


Oriflame Love Nature Tea Tree kolekcija za masnu kožu je nešto što koristim svako jutro i svaku večer (osim svaku treću večer, objasnit ću vam kasnije). Nakon dugo traženja nečega što bi mi moglo pomoći jer mi se koža stalno užasno mastila na poklon sam dobila ovaj set i nakon par korištenja se naprosto zaljubila u njega. U setu dobivate gel za čišćenje lica jakog biljnog mirisa. Za jedno korištenje trebate uistinu vrlo malo jer se dosta pjeni i prodire dosta duboko u pore kako bi ih očistio. Odmah nakon ispiranja dobijete taj čisti, osvježavajuć osjećaj na licu. Nakon gela uvijek nanosim kremu koje također ne treba puno za cijelo lice. Upija se u nekakvom srednjem vremenu dovoljnom da vam ne postane teška na licu, a da ga dovoljno hidratizira. 


Treća i posljednja stvar iz seta je dvodijelni korektor kojeg ne koristim svaki dan nego kad mi izbije prištić preko noći ga namažem s ovim zelenim djelom koji do jutra smanji crvenilo i isuši sam prištić. Njega također znam nositi u torbici kad trebam popraviti šminku ili kad mi izbije nekakvo crvenilo na licu jer nakon zelenog samo sve zakamuflirate ovim boje kože i mirni ste. U svakom slučaju, vrlo praktična sitnica.




Eh, sad da vam objasnim ono svaku treću večer. Naime, svaku treću večer stavljam crnu Avon clearskin pore penetrating masku za lice s 0,5% salicilne kiseline.



Maska ima princip toga da kad ju namažete ima crnu boju,


a nakon 10-15 minuta, koliko i treba stajati na licu, sušenjem prelazi u svijetlo sivu boju.



Nakon toga ju samo dobro isperete mlakom vodom, ja nakon nje lice namažem Avon care light moisture osvježavajuću gel kremu od krastavaca i zelenog čaja. Krema je stvarno hidratizirajuća i super je nakon ove maska koja izvlači sve masnoće iz lica.



To bi bilo to od mene za večeras, nadam se da sam vam bar malo pomogla! Uživajte!