utorak, 23. veljače 2016.

Jedan dan mog tinejdžerskog života...

Hello! 

Danas ću vas provesti kroz svoju svakodnevnicu.


Budim se u 5:00 kako bih do 5:30 uspjela ustati iz kreveta i skuhati si svoju dnevnu dozu kofeina bez koje ne idem nigdje, u potpunosti sam 'ne pričaj, nisam popila kavu' tip, ali prije svega toga nakon buđenja odlazim u kupaonicu kako bi se umila i oprala zube.





Nakon kave, onako još u pidžami izvodim svoja dva čupavca u šetnju kako bi obavila sve što trebaju.
Sad na red dolazi spremanje za školu, prvo si pustim glazbu, a zatim se bacim na čišćenje lica, trenutno koristim ovaj Avonov Planet Spa Oriental Radiance čistilicu za lice, a zatim ga namažem vazelinom zbog mjestimičnih suhih dijelova kako mi ih puder nebi naglasio, a savršeno hrani kožu. Jutrom se toliko ne trudim oko čišćenja jer detaljno to radim navečer.


Nakon što se vazelin lagano upije, prelazim na šminku.


Kao podlogu sam koristila Yves Rocher Flawless Finish Fluid puder u nijansi 100 Rose, a zatim ga matiram s Alverde puderom u prahu čija je nijansa 02 Natural, korektor koristim u zavisnosti kakva mi je koža toga dana te mi nije trebao. Na lice također stavljam i ove Giordani Gold Bronzing Pearls u nijansi Natural Radiance umjesto rumenila.
Prelazimo na oči, na kapke naravno stavljam bazu kako bi sjenila dulje držala, imala bolju pigmentaciju te kako se ne bi sakupljala u pregibu oka. Kako sam bila sva smušena jedino što sam se sjetila slikati posebno bila je paleta, a to je w7 In The Nude paleta za koju kažu da je dupe za Naked 3.



Osim palete, na waterline stavljam Yves Rocherovu lagano rozu olovku u nijansi 08 Blanco, a sve završim sa Smart Girl 3D maskarom koju sam dobila na poklon i nisam baš oduševljena.
Te za kraj na usnama sam koristila jedan od najdražih nude ruževa koje posjedujem, prvo usne obrubim Avonovom olovkom u nijansi Rich Ginger, te pređem s ružem u nijansi Cold Coffee.

I to je to što se tiče šminke, nakon toga se oblačim (nažalost u brzini se nisam fotografirala, niti šminku niti outfit) te krenula u školu kako bih stigla do 7:10. Mislim da to nije potrebno previše objašnjavati, samo ću reći: Gimnazija. Nakon škole sam s prijateljicama otišla na jednu brzinsku kavu, a nakon povratka kući i ručka sam se bacila na učenje.




Nakon učenja, zaputila sam se na instrukcije iz matematike, a nakon njih sam imala trening te sam vam uspjela fotografirati jednu brzinsku prije početka. 


Dolazim kući mrtva umorna u 20:30 te nakon večere i šetnje s psima, odlazim na tuširanje i njegu lica, točnije ovu s crnom maskom iz posta prije. Kad obavim sve što se tiče njege kože. ponovno se bacam na učenje, točnije rješavanje matematike u ovom slučaju.


Za kraj, prije spavanja pogledam seriju ili neki film, pročitam postove drugih blogerki i odlazim na spavanje.
To bi bilo to od mog dana, pusa do nekog drugog posta. xx