subota, 27. veljače 2016.

Little After School Haul



Svi znamo one trenutke kada odemo u drogeriju po jednu stvar, a izađemo s više njih (svaki put). I tako sam jučer poslije škole otišla u dm s namjerom da kupim samo i izričito samo vlažne maramice, a izašla s 5 stvari. Na sreću, ovaj put je bilo samo pet i uspjela sam se zaustaviti na vrijeme prije nego što sam pola polica sa šminkom strpala u ona šarena mala kolica.

Naravno, prvo što sam uzela bile su vlažne maramice po koje sam i došla, ali sam se onda pogledala u ogledalo koje se nalazilo sa strane i shvatila da je vrijeme za farbanje.



Kako i sam naslov mog bloga kaže, crvenokosa sam. Nažalost nisam te sreće da budem prirodna redhead, a farba koju trenutno koristim je Garnier Color Naturals u nijansi 660 Vatreno crvena.



Uzela sam i svoj najdraži dezić, bilo koji Borotalco dezić je vrh!




Iako sam samo bacila pogled na stalak pokraj blagajne s catrice proizvodima nisam uspjela odoljeti da ne uzmem bar jedno sjenilo te sam izabrala Velvet Matt u nijansi 40 Al Burgundy


Svoju kupovinu završila sam odabirom Smart Girls Get More lakićem u nijansi 159 koji se nalazio na onom okretnom stalku kod blagajne, a razlog zbog kojeg sam ga uzela je proslava rođendana za koju sam kupila bluzu u različitim nijansama plave.




To bi bilo to drage moje.
Što ste vi zadnje kupile?
Kako vi slavite svoje rođendane?
Pusa xxx