četvrtak, 18. veljače 2016.

What's in my bag?/Što je u mojoj torbi


Poozdraaaav (hiperaktivni jedan), danas za vas imam tag koji su dosad postale skoro pa sve blogerice, a kako ih i sama volim čitati i gledati, evo i od mene jedan!Torba koju trenutno nosim je tamno plava i kupljena je pred dvije ili tri godine u Deichmanu i nju najčešće koristim. Hrpa koja se nakupi kad se sve samo izbaca iz torbe, ovaj post je savršeno došao za njeno čišćenje.Ono bez čega definitivno nigdje ne idem su naravno novčanik i mobitel, novčanik (i slušalice koje nisu na fotografiji). Novčanik je kupljen u New Yorkeru pred godinu dana na nekakvom sniženju i bio je 100 kuna ako se ne varam. Zahvaljujući mojim alergijama i vječnim prehladama, stalni stanovnici mojih torbi, a i jakni su maramice. Uz sve to, kako sam u zadnje vrijeme konstantno užasno žedna ide boca vode, a ako se pitate čemu traka, svaka osoba koja kugla će me razumijeti.Nosim i malenu kozmetičku torbicu u kojoj ne nosim puno stvari i šminke. Nešto što uvijek imam u torbi je Ventolin, moja voljena pumpica za astmu, uz nju nosim i rinolan, aqua maris s ektoinom, nešto za glavobolju i tabletice za želudac (uh, kao da imam 70 haha) i flastere za koje nikad ne znate kad će vam zatrebati uz mene! Što se tiče same kozmetike imam alverde puder u prahu ukoliko preko dana imam potrebu za ponovnim matiranjem lica, baby lips  samo stoji u neseseru jer mi se ne sviđa (imam osjećaj da mi više isuši usne nego hidratizira, a roza nijanse i ja nikako ne idu zajedno). Baleina kremica je tu u zamjenu za sve kreme za ruke i ostalo što sam prije nosila jer je višenamjenska, a i tko bi odolio ovom prekrasnom pakiranju!? Ruž koji vidite na slici je moj favorit ove zime te sam njega najviše nosila, radi se o Avon Colortrend ružu u nijansi purple power, a dobila sam ga od moje Martine za Božić. Uz sve to našao se i maleni parfem Rare Pearls iz Avona koji je tu jakooo dugo, a sad je već i pri kraju.I kao ostatak, tu se nalaze slušalice koje su trebale biti na prvoj fotografiji, punjač, bilježnica u koje pišem najbitnije, a prva namjena joj je da služi kao dnevnik glavobolja, šećer iz nekog kafića u Crikvenice u kojem smo pili predzadnji dan mog boravka tamo (toliko o tome koliko dugo nisam čistila torbu), karta za predstavu Loptice u kazalištu komedija (svaka pohvala redatelju, opšutena alternativna predstava), gumica za kosu koja je također trebala biti na prvoj fotografiji jer bez njih ne živim, a i par kuna koje sam našla po malim pretincima torbe.

To je to što se nalazi u mojoj torbi i sve od današnjeg posta, prvo sam mislila raditi neku recenziju ili nešto, ali ležim bolesna u krevetu i ovo mi je bilo najlakše za danas. Što vi nosite u svojim torbama i što biste voljeli vidjeti u sljedećem postu? Pišite dolje u komentare.