četvrtak, 3. ožujka 2016.

What's on my nightstand/bedside table?

Ispričavam se što ni ovaj put nažalost nema normalnog posta, ali nisam u stanju pisati s obzirom koliko se loših stvari dogodilo ovih dana i smrtnim slučajem koji nas je sve potresao pa ću vam napisati jedan post koji nije trebao sada ići s obzirom da je nedavno bio What's in my bag.

Svi dobro znamo kako mi ženske volimo znati što druge imaju u torbama, ormarima, ladicama za šminku... pa sam ja iz tog razloga nakon što sam vidjela kako internetom kruži ovaj tag odlučila pokazati što se nalazi na mom stolu pokraj kreveta. I da, uistinu imam stolić, a ne noćni ormarić, ali ista mu je svrha, samo što na stol možete zgurati i laptop i sve, a to vam dođe savršeno kad u gluho doba noći ipak odlučite odložiti tehniku.

No dosta mog nelogičnog brbljanja, prijeđimo na post.




Na mom stoliću se ne nalazi puno toga, samo ono neophodno kao što je fiziološka otopina, kapi za nos, maramice i neke knjige, bez toga nikako! Uz knjigu (trenutno: Plesala je jedno ljeto koju sam našla kod bake na tavanu) naravno mora doći i neka lampa tako da je tu i ona (nisam ju fotografirala, smatram da nema potrebe).

 Svoje mjesto su tu našle i vlažne maramice koje savršeno dođu kad  umackam laptop nakon što ih namažem ovom Oriflameovom kremom Diamonds and pearls (a to bi bilo čudo da na njemu i najlaganiji dodir ne ostane u obliku packe)! Osim toga, trenutno je tu i vazelin koji svaku večer namažem na usne u debeeeelom sloju i mobitel.





Često se tu nađe i termosica, šalica ili jednostavno boca vode, slušalice, nekakve školske bilješke i slično.

Na drugoj strani konstantno stoji hladnjak za laptop i to je to.

Znam da je post kratak, ali razloge sam navela na početku.
Što vi držite na svom ormariću pokraj kreveta?
Pusa! xxxx