subota, 12. ožujka 2016.

Yves Rocher Grand Rouge lipstick - recenzija


Možda sam već i spominjala koliko dugo tražim savršenu nijansu crvenog ruža  i kako ju nigdje ne mogu pronaći. To me naprosto izluđivalo, sve do prije tri dana na to rođendansko jutro kad me na stolu dočekala ova ljepota...


Radi se o Yves Rocher Grande Rouge ružu u nijansi: 31. Rouge vif


Pakiranje je zlatne boje i vrlo je luksuzno, ali sam ja kandžama zagrebala površinu dok sam skidala celofan u kojem dolazi (tako ste milijun posto sigurni da ga nitko nije dirao) i skinula slovo s, ali to je manje bitno. Važno je ono što je iznutra!
(Slike su na prirodnom svjetlu, ali je dan bio užasno tmuran pa se unaprijed ispričavam za malo lošiju kvalitetu.)

 (bez blica)


 (s blicom)



SWATCHEVI:

 (bez blica)

 (s blicom)

 Iako su moje usne izrazito suhe on nije isticao suhe dijelove i one su dobile nekakav baršunasti tj velvet sjaj. Dosta je dugotrajan.

Što kažu na stranici?


Long-lasting, lipstick with intense colors that glides on and adheres like a second skin. The moisturizing formula with Camellia Oil, Vitamin E and Organic Sesame Oil offers a sensory application.




Sviđa li vam se ova crvena nijansa?
Jeste li koristili neki od yves rocher ruževa?
Zanima li vas rođendanski new in, iako ima samo par stvari jer nisam dobila nešto puno kozmetike?
Pusa xxx