srijeda, 23. ožujka 2016.

Ziaja Sensitive micelarna otopina



Micelarna otopina je nešto što mislim da sve osobe ženskog roda drže u svojim kupaonicima ili kutcima za šminkanje.
Danas vam donosim recenziju micelarne otopine koju ja trenutno koristim. Ranije sam napomenula kako mi se koža u zadnje vrijeme dosta peruta te kako je postala vrlo osjetljiva. Upravo zbog toga sam izabrala Ziaja Sensitive micelatnu otopinu.





Otopina dolazi u svijetlo plavom pakiranju i iako se na prvu čini kako je zapravo otopina plava, ona je prozirna. Na vrhu se nalazi bijeli čep koji je čvrst i nemate opravdani razlog za strah od bilo kakvog prolijevanja. Količina proizvoda je 200 mililitara što je pogodno za putovanja ako nemate one male putne bočice.

Proizvođač navodi kako omekšava epidermu kože i ne sadrži parabene, silikone, mineralna ulja niti ikakve vrste parfema. Također, proizvod je hipoalergen te ste tako više-manje sigurni kako nećete dobiti nikakvu reakciju, bar ja nisam, a većina alergija mi se manifestira na licu.
Sastojci proizvoda:



Što se tiče same učinkovitosti većinu šminke za lice skinem u jednom potezu, a za kompletni makeup potrebne su mi dvije blaznice, bez problema mi skida i šminku s očiju.
Iz sljedećeg primjera možete vidjeti kako sam jedni skroz laganim potezom skinula Essencov mat ruž, She tuš u flomiću i već hvaljenu L'orealovu Telescopic maskaru.









Sve u svemu, oduševljena sam ovim proizvodom upravo iz razloga što je vrlo blag prema mojoj preosjetljivoj koži.

Koju micelarnu vi koristite?
Jeste li probale Ziaja micelarnu?
Pusa xx