subota, 30. travnja 2016.

Power of Makeup, little bit different.

Već dugo gledamo power of makeup videe i postove na internetu, ali nitko od njih nije dosad rekao ono što vam ja želim danas iznijeti.
ŠMINKA JE UMJETNOST, a umjetnost nije određena nikakvim pravilima. 
Ja se šminkam onako kako ja želim i kako se osjećam i nitko me ne može suditi jesam li ja taj dan stavila tamni ruž i naglašene oči ili kako sam konturirala svoje lice! 
Iskreno, nije me briga što ti misliš kako se ja trebam šminkati, obrve ne popunjavam jer smatram da su okej ako ih samo počešljam, ne stavljam tri kile pudera na mjesta gdje imam prištić jer volim prirodan izgled lica i nije me briga što je tebi odvratno ako mi se vidi prišt, puštam ga da diše i brže prođe, s količinom pudera koju si ti zamislio bih samo još više zatvorila pore i napravila još više belaja, a to neću raditi zbog nečijeg mišljenja.
Stavit ću highlight tamo gdje ja želim, a ne tamo gdje su neki makeup gurui to namjenili, zašto bi? Ponavljam, šminka je kao tempera, ali za lice, dopuštam sebi potpunu slobodu u tome što radim bez obzira kome se to sviđa, a kome ne. 
I TOGA BI TREBALE BITI SVIJESNE SVE ŽENE KOJE SE BOJE DOPUSTITI SI SLOBODU TIJEKOM ŠMINKANJA!






 

Svjesna sam toga da većina cura sada koristi šminku kako bi prekrile nedostatke, ali morate shvatiti da to nisu nedostatci te da to mislimo samo zbog ovog našeg propalog društva punog predrasuda, a vi ne smijete dopustiti da vas to pokoleba.


U slučaju da vam se ujutro neda našminkati, ali pomislite da morate zbog prištića koji se baš to jutro pojavio na vašem čelu, NE MORATE. Zapamtite to, sve ste vi prekrasne i bez šminke, ona ne bi trebala određivati vaše samopouzdanje.

Zato zapamtite da je vaše lice jedna od vaših dragocjenosti, a čim je vaše znači da imate potpunu slobodu nad njim bez obzira što drugi rekli.
I zato, POMIJEŠAJTE naglašene oči i naglašene oči, crvenu i zelenu, žutu i ljubičasto, kako god je VAS volja!


*zeznuo me ruž, nisam znala da je takav, bio je dobar prije slikanja*


Volim vas, puse xxx

Vaša, 

redhead.