četvrtak, 7. travnja 2016.

Tender Care Protecting Balm recenzija

Kažu kako je osmijeh najljepši ukras i najjače oružje svake žene, ali osmijeh nije potpun bez lijepih i njegovanih usnica, a o njezi koju ja trenutno koristim ću vam pisati u ovom postu. Radi se o Tender Care zaštitnom balzamu koji ne služi samo za usnice nego je višenamjenski, ali kod mene primjenu ima na usnama.
Ovaj preslatki balzam dolazi u spremniku oblika ćupa koji smo svi mogli naći u bakinim kućama, napravljen je od čvrste plastike tako da je siguran pri padu. Pakiranje je odlično za pronalazak u prenatrpanim torbama zbog boje i oblika.
Sadrži 15 mililitara proizvoda.
Najčešće dobivam upite kako ga mogu nanositi prstima, ali ja sam to riješila štapićem za uši.
Nisam napomenula kako ima miris crnog ribiza koji je izražen nekoliko minuta nakon nanošenja, ali kasnije nestane.






Sam proizvod je dosta bijele boje i dosta je mastan, uistinu se dugo zadržava na usnama što mu je velika prednost, savršen je za nanošenje u malo debljem sloju. Ovo je već četvrta ili peta kutijica ovog proizvoda koju posjedujem što vam govori sve o hidrataciji za mene koja imam velikih problema s ispucanim usnicama, a ovo je moj spas u tom slučaju.



Sastojci:


Cijena mu varira po katalogu, originalna je 52 kune, ali često je na akciji po oko 20 kuna.

Koristite li vi nešto slično?
Hvala vam na čitanju!

vaša,
redhead.