subota, 23. travnja 2016.

Trenutna rutina pranja kose


Smeđa, crna, plava, crvena... U zadnje vrijeme i ljubičasta, tirkizna, šarena... Dakako, riječ je o kosi. Sve mi žene sanjamo o dugoj savršenoj njegovanoj kosi, ali nije to tako lako. Upravo zato ću vam danas pisati o mojoj trenutnoj rutini pranja kose.

 Moja kosa nije izbirljiva i više manje sve joj paše, jedina mana joj je što se često masti. Nije niti previše oštećena unatoč farbanju, zapravo je dosta meka.

Šampon koji koristim je L'orealov Color Vive i s njim sam uistinu zadovoljna. Ne iritira mi vlasište, a kosa nakon pranja je mekana i sjajna. Iz ove kolekcija planiram uzeti i masku.


Regeneratore ne koristim uvijek što uistinu nije pohvalno, ali kad mi kosa uistinu nije oštećena, lako se raščešljava, a već se i ovako dovoljno masti. No, trenutno koristim Schaumin Power Volume 48h regenator koji služi svrsi, daje volumen što je i navedeno, mislim da ću idući uzeti nekakav za farbanu kosu.


I kao posljednu stvar imam Avon Advance Techniques Supreme Oils dvofazni sprej koji je napravio čudo od moje kose! Nanosim ga nakon izlaska iz tuša, na kosu prosušenu ručnikom. Smanjio je naelektriziranost moje grive koja nakon sušenja bez ovoga bude kao lavlja. Otkad ga koristim kosa je puno mekša i ljepša!

Što vi koristite za svoju kosu?
Farbate li se?
Jeste li probale pto od ovoga?
Puse xx