subota, 7. svibnja 2016.

Gift Swap w/ Ela M

Pozdrav drage moje!
Jutros vam ja idem do Dma i začujem svoje ime, okrenem se i shvatim da me zove teta iz tiska pokraj bivše osnovne i kaže mi da ima paket za mene, a meni osmijeh na lice od uha do uha. Znala sam o čemu se radi, ali sam bila preuzbuđena. Danas za vas imam jedan jako poseban post, a to je gift swap s Elom s yt kanala Ela M.




Prvo što me dočekalo u paketiću bila je ova divna roza omotnica s porukom unutra.



Zatim...

 Nakon što sam pročitala sastav omotnice, prvo što sam izvukla bio je ovaj Essence sun club 2u1 bronzer. U razgovoru s njom sam spomenula kako bi mi dobro došao bronzer i ona se toga prilikom kupnje sjetila! Nijansa je potpuno ono što treba mojoj blijedoj koži.

The velvets sjenila
 već duže vrijeme želim isprobati, ali nekako uvijek zaboravim uzeti jedan, a nijansa 04 you're the greytest mi je nekako najviše zapela za oko.
Pričala sam joj kako roze boje uglavnom ne volim i samo neke mi mogu odgovarati, a ovaj nude rozi Essence velvet stick u nijansi nude hero je upravo savršen primjer roze nijanse koja meni odgovara.

Drugi ruž je Essence Velvet Matt u nijansi 24, takav ruž već imam i obožavam ga!


S obzirom da mi je kupila dva ruža koja su matt dosjetila se kako usne prije i nakon takvog ruža treba njegovati. Pričala sam vam kako ne volim baby lips, ali ovaj je mentol verzija, a osjećaj hlađenja na usnama je nešto što obožavam tako da je u potpunosti pogodila!




Hvala ti puno Ela na ovom divnom paketiću, a jednako tako i iskustvu! Nadam se da ćemo u budućnosti ponoviti nešto takvo i da ćemo ostati u dobrim u odnosima, ali u to ne sumnjam!




Elin video o tome što sam ja njoj kupila ide večeras, kad ga postavi ubacit ću link u post tako da svakako pogledajte i njen kanal, a i taj video jer je cura stvarno predivna i predobra!

Što vam se od ovoga najviše svidjelo?
Sviđa li vam se zamisao gift swap postova?
Imate li što od ovoga?
Pusa xxx