utorak, 24. svibnja 2016.

Trenutni favoriti

Nisam osoba koja favorite bira na mjesečnoj bazi tako da vam danas pišem svoje trenutne favorite, proizvode od kojiih se u zadnje vrijeme ne odvajam i za svaki ću vam napisati rečenicu dvije. Kad sam birala proizvode za ovaj post nisam mogla vjerovati koliko vrijeme brzo leti i prije koliko sam neke od njih kupila!


Ziaja mlijeka za tijela su mi najdraža, miris im je jedan od najdivnijih, svima. Osim savršenog mirisa, takva im je njega, koža ga upija vrlo brzo i ostaje meka.
Već sam vam spomenula da su Borotalco dezodoransi najbolji što se mene tiče, a ovaj je od svih moj favorit, radi se o Borotalco Invisible deziću nakon čijeg je nanošenja moja koža suha cijeli dan, odjeća bez ikakvih mrlja, a miris mu se osjeti kao kod parfema.
Avon Citrus Zing mlijeko za tijelo u spreju sam koristila dok sam bila u Crikvenici i nakon toga je samo stajao u kupaonici iz razloga što mi se miris ne sviđa, ja mu primjenu nalazim tako što ga naprskam na noge nakon brijanja i tu mi se pokazao jako dobar jer se brzo upija, a ja nemam živaca čekati da mi se mlijeko upije u noge tako da mi je tu savršeno služio, ako zanemarimo citrusni miris koji ja ne volim.
Avon care krema za ruke bila je vječni stanovnik moje torbe iako sam ju rijetko koristila, ali sam u zadnje vrijeme često posezala za njom i pokazala se odličnom iako ja tu ne mogu biti neki sud jer mi ruke nisu suhe.

Yves Rocher Evidence parfem sam izvukla prije otprilike mjesec dana i od onda sam ga koristila svakodnevno, obožavam njegov miris.
Essence the velvets sjenilo u nijansi 04 you're the greytest sam koristila doslovno svaki dan kad sam se brzinski šminkala i već sam istrošila onaj prekrasni reljef na njemu.
Carmex je nešto što će definitivno dobiti svoj zaseban post, ne odvajam se od njega.
I kao posljednju stvar, nakon dužeg perioda ponovno u upotrebu sam ubacila Lorealov Color Rich Serum ruž u nijansi berry plum i svakodnevno sam ga koristila, ravnomjerno se nanosi, tako se s vremenom i skida, a tijekom nanošenja klizi po usnama. Nijansa je nešto savršeno proljetno za mene koja ne volim roze nijanse.

I to je to od mene za ovaj post.

Koji su vaši favoriti?
Volim vas,

vaša redhead.