srijeda, 18. svibnja 2016.

Yves Rocher 4u1 losion protiv nepravilnosti|Najava Q&A!


Pozdrav drage moje! Danas za vas opet imam jednu recenziju. Par puta sam spomenula da imam dosta problematičnu kožu koja me izluđuje i da ni sama više ne znam što sam probala, a što nisam. Proizvod o kojem ću vam danas pričati završio je u mojim rukama totalno slučajno tako što je mama naišla na to i kupila eto tako, da probam. Neko vrijeme je samo stajao u kupaonici dok mene jednu večer nije puklo da probam. Radi se o Yves Rocherovom pure system losion protiv nepravilnosti.



Što kaže Yves Rocher:

4 djelotvorna učinka u 1 koraku:
- Smanjuje prištiće i mitesere
- Obnavlja teksturu kože
- Matira 8 sati zahvaljujući formuli obogaćenoj grozničnicom (lat. scutellaria) koja ima svojstva reguliranja stvaranja sebuma
- Zacjeljuje površinske ožiljke uzrokovane nepravilnostima kože

Formula osmišljena i testirana pod medicinskim nadzorom. Bez parabena. Dermatološki testirano i preporučeno od strane dermatologa.


Plus: Formula bez ulja koja ne čepi pore te čini kožu čistom i zdravom.






Proizvod dolazi u tubici od 40 mililitara, doziranje je mali problem jer treba biti jako lagan u pritisku inače ćete na ruci imati za cijelu obitelj, tri psa i četiri mačke. Bijele je boje, tipičan losion.
Što se tiče same učinkovitosti proizvoda meni je najviše služio u iznenadnim i hitnim slučajevima izbijanja prištića i tu mi se pokazao jako, jako dobar.
U početku sam i mislila da služi samo u te svrhe, ali sam kasnije pročitala da može služiti i za mitesere pa sam ga navečer nakon pranja lica blazinicom nanosila za područje nosa jer stvarno imam velikih problema s miteserima, nije ništa preposebno, ali dosta mi je pomogao i oko toga, Moram ga probati nakon što naparim lice i
otvorim pore pa ću vam još javiti što mislim o tome.
Također, navode da matira kožu, tu ga nisam iskušala, ali puder na području nosa ovih dana je bio okej, malo bolji nego inače, možda zato.


Sastav:  


Ovaj losion preporučujem najviše onima koji imaju problema s čestim izbijanjem prištića.

I to je to od mene za danas, post je kratak jer sam bolesna i tipkam ovo u krevetu s temperaturom pa vas molim da mi oprostite.


Volim vas,
vaša redhead.