nedjelja, 12. lipnja 2016.

Sleepover makeup essentials?

Jesu li vam poznati oni dani kad prespavate kod prijateljice/dečka i ona/on ujutro predlože da izađete do grada ili vas netko hitno zove te vi s tog mjesta hitno morate van?
Upravo zato uvijek u torbi trebate imati maleni neseser s neophodnom šminkom.
Ja se osobno u takvim trenutcima ne šminkam previše, najčešće je to ovo malo šminke koju ćete vidjeti u nastavku.
Također, s obzirom da imam dosta problematično i suho lice ne fiksiram bb kremu u zadnje vrijeme pa iz tog razloga nema pudera u kamenu.



Za početak uvijek uz sebe trebate imati hidratantnu kremu, kod mene se našla Baleina kremica za osjetljivu kožu s cvijetom trešnje, u početku mi je bila bolja, sad kako mi je lice sve gore i ona mi počinje smetati, molim vas da mi predložite nekakvu kremicu dolje u komentar.
Nakon što se hidratantna krema upila nanosim korektor, u ovakvim slučajevima koristim Oriflameov dva u jedan (jedna strana neutralna, druga zelen) korektor koji inače ne koristim kad se šminkam, ali za ovakve prilike savršeno dođe da ne moram tegliti dva tri korektora.
Essence sun club 2u1 bronzer i highlighter je super ideja za ovakva 'putovanjca', inače ne koristim ovaj highlighter baš, ali u ovim prilikama je odličan.
Moje 'to go' rumenilo je smart girls get more u nijansi 33, malo je i praktično te odlično za u torbu.
Što se tiče sjenila to najčešće nosim nekakvu malu quattro paleticu ili slično, ali u ovoj prilici sam imala Clinique sjenilo u nijansi 07 apricot spice i Essence the velvets 04 you're the graytest koje sam spominjala i u favoritima. Oči završavam s Max Factorovom 2000 calorie maskarom.
Ruž se, kao i sjenila, najčešće mijenja, a u ovom izdanju našao se Avonov ruž boje mesa u nijansi cold coffee.


Tu završava moja rutina šminkanja kad sam kod nekog jer znam da u tim trenutcima ne trebam pretjerivati i držim se nekakvog minimalnog makeupa jer nisam za svojim makeup kutkom.

Što vi držite u svojim 'to go' torbicama?
Puse,
vaša redhead.