petak, 1. srpnja 2016.

7 Deadly Sins of Beauty tag

Pozdrav drage moje, evo me nakon dugo vremena s ovim kratkim postom jer mi je trenutno život užasno messy i jedva čekam da se sve to malo slegne da se mogu vratiti svemu ovome i posvetiti se kako treba. Dakako, ne želim vas u potpunosti ostaviti na cjedilu pa vam danas tipkam o svojim beauty grijesima. Nadam se da ćete i vi o ovome razmisliti i pisati, a ako nemate svoj blog možete i meni dolje u komentare jer sam ja za vaše riječi uvijek itekako zainteresirana.
Fotkice su nažalost s neta, ali ja svoje sitnice nisam stigla pofotkati.


POHLEPA - Najskuplji i najjeftiniji proizvod koji imate?

Najskuplji bi bio Diorov Diorific ruž, a najjeftinije Essence olovke za usne.




BIJES - S kojim proizvodom imate love - hate odnos?

Razmišljala sam dosta oko ovoga i shvatila sam da je to Smart girls get more 3D maskara, jedan dan ju naprosto obožava, a drugi ju mrzim iz dna duše.















PROŽDRLJIVOST - Koji vam je najukusniji proizvod?

Nemam baš 'ukusnih' proizvoda poput Lushovih ili slično, ali obožavam miris Avonovog Colortrend ruža jer me podsjeća na božićne kolačiće.




LIJENOST - Koji proizvod zanemarujete zbog lijenosti?

Tuš za oči! Zato sam tako šlampava u nanošenju istog, jer ga rijetko koristim i nisam se uvježbala. 



PONOS - Koji proizvod vam daje najviše samopouzdanja?

Puder, bb krema i sve slično što čini moj ten bar približno flawless jer  općenito nemam baš samopouzdanja, a s mojom kožom sklonom alergijama i perutanju s crvenilom još manje.


POŽUDA - Koja vas se osobina najviše sviđa kod suprotnog spola?

Hm, uvjerena sam kako je ovo beauty tag pa ću tako i odgovoriti. Obožavam muške parfeme tako da moj dragi mora dobro mirišati. 



ZAVIST - Stvari koje biste voljeli dobiti na poklon?

Ne mogu odgovoriti na ovo pitanje, jednostavno ne mogu. Presretna sam sa svime što dobijem.



Hvala vam na čitanju i razumijevanju što me nema ovih dana!

Volim vas, 

vaša redhead.