četvrtak, 21. srpnja 2016.

Gym essentials

U ovo ljetno vrijeme kad svi pišu postove na temu što nam je to sve neophodno za putovanja i ljetovanja smatram da još jedan takav od mene nije potreban, a kako nisam imala u planu ići na more ove godine pisat ću vam o neophodnim stvarima za nešto što čini moje ljeto.
Spomenula sam već kako u zadnje vrijeme muku mučim s kralježnicom i kako je to jedan od najvećih razloga mog izbivanja, sve je to dovelo do toga da je odnedavno u mom vlasništvu i ortoza/korzet za ispravljanje kralježnice. Osim ortoze, ordinirane su mi i svakodnevne kućne vježbe, a kako sam ja osoba kojoj to nije dovoljna motivacija i jednostavno se ne mogu potaći na tako nešto sama odlučila sam krenuti u teretanu, a što tamo nosim pročitajte u nastavku.


 Prvo što vam treba je naravno odjeća i obuća za vježbanje, a ja sam tu vrlo jednostavna: pamučne tajice i nekakva obična majica su najbolji i dovoljan odabir bez potrebe za bacanjem novca na sportske tajice i topiće. Ispod toga (slučajno je tako ispalo da se ne vidi) su i rezervne čarape jer vam nakon dobrog treninga čarape budu u potpunosti mokre. Što se patika tiče, one neka budu sportske, ne mora to biti nikakav brand, one iz lidla također znaju biti super, a budu cca. sto kuna. Moje su nekakve tamnoplave Nikeice kupljene pred dvije tri godine i iako imam još dvoje sportske patike ove su mi i dalje najdraže i najudobnije.

 Sad kad smo se obukle predstavit ću vam četiri stvari bez kojih ne bi preživjela u teretani ili na bilo kakvom drugom treningu. Litrena bočica vode (onu od tvrde plastike sam nekim čudom slomila pa je obična bočica od Jane zamjena dok ne nađem drugu u nekom super marketu), ručnik i za moj skoro pa uvijek bolni zglob (prosjek mi je iskrenuti ga par puta godišnje) ledeni gel i elastični zavoj.



 Nakon što sam obavila svoj dvosatni program vježbanja i presvukla se iz torbe vadim mini 'neseser', Garnierov dezodorans, Adidas mist, Neofen u slučaju da me boli glava (što je vrlo često tako da je to moj totalni must have) i suhe i vlažne maramice kojih trenutno nema jer sam prazno pakiranje bacila kad sam izlazila iz teretane.

 Što se nesesera tiče, ja sam osoba koja ne podnosi kad cure dolaze totalno našminkane u teretanu pa tako ja tamo odlazim bez trunke šminke, a u ovoj maloj torbici držim hidrataciju za usne i lice jer je to najvažnije. Najčešće nosim ove YR hydra vegetal tesetere njihove hidratantne kreme kojih iz nekog razloga imam puno, a imam i full size koji koristim pa mi je ovo jako praktično. Labello od kokosa...dovoljno je reći kokos već znate da je moje. Flastere nosim iz razloga što sam užasno smotana i pitanje je kad će mi zatrebati. 
Ulošci (ili tamponi) su nešto što uvijek trebate imati sa sobom bez obzira treba li vam ili ne jer iako ne zatrebaju vama možda ćete baš taj dan biti nečija dobra vila.
Ne znam jesam li već spominjala kako je moja kosa skoro pa uvijek zavezana i da ju ne podnosim više od sat dva raspuštenu, a pogotovo ne kad vježbam, zato uz sebe uvijek imam par gumica.

 Tu mi je i moja tehnika koju skoro pa nikad ne vadim iz torbe jer ne podnosim vidjeti cure kako tipkaju za vrijeme vježbanja, ali putem do teretane uvijek imam slušalice u ušima (imala bi ih i za vrijeme treninga da im je glazba loša, priznajem), novčanik, etui za moje naočale iako često vježbam s naočalama jer sam totalno ćorava i novčanik.  I sve to nosim u ovoj ogromnoj torbi koju sam naknadno slikala i nikako nisam uspijevala napraviti dobru fotku, oprostite mi na tome.



I to je to, smatram da mi više ništa ne treba, shakeove ionako pijem kod kuće jer živim u blizini, jedino ponekad ubacim proteinsku pločicu da se ne onesvjestim do doma.
Ako budete željele mogu vam pisati o svom programu prehrane ili vježbanja, samo javite što vas zanima.

Vježbate li vi?
Kako?
Što je vama neophodno za treninge?

Volim vas,
vaša redhead.