srijeda, 6. srpnja 2016.

Makeup Revolution 'I ❤ chocolate: Pink Fizz' paleta - recenzija

Pozdrav drage moje!
Evo nakon dužeg vremena napokon vam pišem malo normalniji post i nadam se da mi ne zamjerate što me ovako dugo nije bilo. Za večeras sam vam pripremila recenziju prekrasne paletice koju sam osvojila kod drage Sanje s bloga Candy Makeup Girl povodom 100 000 pregleda istog. Od onda ju koristim kad god se šminkam i dobro sam ju istestirala pa ću vam reći što ja o njoj mislim.

Paleta dolazi u prekrasnom rozom pakiranju nalik na rastopljenu čokoladu, a napravljena je od čvrste plastike te se ne morate brinuti ako vam slučajno ispadne s neke umjerene visine.



Prvo što primjetimo kad otvorimo paletu je ogledalo unutar cijelog poklopca pa može savršeno poslužiti i za šminkanje na putu. Tu je i folija preko samih sjenila na kojoj su označeni nazivi. Ovaj način označavanja je pomalo nespretan jer nas većina ili izgubi ili baci istu.  
Uz paletu dobijete i dvostrani aplikator koji, budimo realni, malo tko koristi.



Što se tiče sjenila, njih je 16 raspoređenih na 22 grama s tim da su dva duplo veća od ostalih. Mat sjenila su malo manje pigmentirana, ali na to smo već navikli u svim paletama.. Što se blendanja tiče tu nisam imala nikakvih problema, osim s nijansom Rosy (vidjet ćete i dolje u swatchevima). Ona su fina puterasta i meka, vjerujte mi da ćete ih obožavati.

*SVI SWATCHEVI SU RAĐENI IZ JEDNOG POTEZA BEZ BAZE RADI DOJMA PRAVOG COLOR PAYOFFA*


Prvi red: Champers, Drink, Flute, Sparkling, Toast


Drugi red: Bubbles, Girl, Party, Elegant, Celebrate, Truffle


Treći red: Rosy, Cork, Pop, France, Pink Fizz

No, da sumiramo: Jedna nježnija paleta za romantične i lagane svakodnevne lookove. Prvo na što vas kupi je preslatko pakiranje i divan miris, a kad krenete raditi sa sjenilima oduševit će vas lakoća kojom to obavljate i njena predobra pigmentacija.


Imate li vi koju MUR paletu?
Jeste li radije za HE ili dupe prouzvode?
Volim vas,
vaša redhead.