petak, 26. kolovoza 2016.

Mali fashion haul s putovanja

Naslov posta i slike stoje još od mog puta u Rijeku (gdje su slike i nastale, zato su tako loše), ali se onda zaredalo mnogo toga i nisam pronalazila vremena da sjednem i natipkam post. Ispričavam se još jednom zbog loše kvalitete slika, ali nisam mogla bolje. U današnjem postu ću vam pokazati samo fashion dio onoga što sam kupila jer sam se uglavnom samo na to i bazirala.


 Ono zbog čega je bilo kakva kupnja bila obavezna su cipele za vjenčanje jedne od meni najdražih osoba (što sam nosila možete vidjeti na mom instagramu). Iako su prvotno u planu bile žute ili zelene štikle ove su bile ljubav na prvi pogled. Kupljene su u sinsayu i njihova cijena na sniženju je bila 100 kuna.


 Kako iz sinsaya ne bih izašla samo s cipelama jer je tamo bilo ultra ludo sniženje uzela sam i ovu slatku usku crnu haljinu s resama po sredini. Njena cijena bila je oko 60 kuna.  
 Spominjala sam vam već svoje probleme s kralježnicom i to kako nosim ortozu pa sam s vremenom uvidjela koliko mi je teško nositi obične ženske torbe kad mi je sva težina na jednom ramenu pa se mojoj kolekciji pridružio još jedan ruksak. Accessorise. 75 kuna na sniženju.

 Ove naušnice je mama uočila kad smo izlazile iz Accessorisea, bile su snižene iz razloga što fali jedan par, ali kako moje uši ne podnose ništa što nije srebro ili zlato ona će ih nositi. Cijena im je bila 7.50 kuna.

 Svi koji me poznaju znaju koliku sam frku napravila oko ruksaka s linka (klik). Pretražila sam cijeli internet, slala mail vansu, čak sam i tetu iz Amerike zamolila da pogleda ima li ga gdje, ali nažalost nije ga više bilo. Htjela sam taj ruksak s psima više od ičega, ali nisam imala sreće. I tako smo se mama i ja u jednom trenutku razdvojile u različite trgovine kad je ona došla do mene i rekla da mi je kupila školski ruksak. Zbog gore spomenute priče nisam bila previše zainteresirana, ali kad mi ga je pokazala ostala sam paf. Rekla mi je pomalo tužno da nije bilo na pse, ali da zna da jednako volim i mačke. Nije vansov i ne znam iz koje trgovine, čini mi se da je house ili cropp, a cijena mu je bila oko 300 kuna.


 Ova preslatka torba za teretanu kupljena je u second hand dućanu po cijeni od 50 kuna.

 Grudnjaci su također bili na sniženju u New Yorkeru pa sam uzela uzela tri, od čega i jedan sportski. U slučaju da ste daske kao ja moguće da je ostalo još vaših veličina, a cijena im je bila sitnih 50 kuna po komadu.


I to bi bilo sve što sam kupila na putu.
Što ste vi kupovali u zadnje vrijeme?
Sviđali vam se što od ovoga?
Volim vas,

vaša redhead.