nedjelja, 14. kolovoza 2016.

Što se nalazi u mom putnom neseseru za dekorativu?

Iako nisam planirala odlazak na more niti u ikakve apartmane, otišla sam na par dana u Rijeku kod brata pa sam vam tim povodom odlučila otkriti što sam ponijela sa sobom od dekorative.
Upozorenje: Ponijela sam previše i pola toga nisam koristila :D

  Maybelline Fresh BB krema je tu jer ju želim potrošiti. Ne mogu reći ni da mi je dobra niti da mi nije dobra, ali bila bi bolja da ima jače prekrivanje. Testere Yves Rocher BB kreme u nijansi Medium sam namjenila kad pocrnim, ali kako u licu nisam pocrnila nisu mi bili potrebni.
Essence stay all day 16h korektor je zamjena za Catriceovu tekuću kamuflažu koja je po običaju bila rasprodana (mislim da u ovaj naš lokalni dm roba dolazi svake prijestupne) i sasvim mi je dobar, za moje podočnjake trebaju dva sloja, ali neke laganije bi, vjerujem, prekrio i s jednim tanjim slojem.
Za crvenila i bubuljice koristim Catriceovu vječno hvaljenu kamuflažu čijim se hvalama i ja pridružujem.
Što se tiče bronzera ponijela sam Essenceov sun club 2u1 bronzer i highlighter, ali sam na mjesto highlightera ponijela Catrice sjenilo u nijansi On the cover of pastELLE .
Kako je ljeto vrijeme boja tu je rumenilo neizbježno, a ja i dalje najviše od svega volim svoje Oriflame GG kuglice u nijansi Natural radiance.

 Na očima sam nosila Sabrin Cosmetics paletu koju sam dobila na poklon, MUR rozu čokoladicu koju sam koristila možda jednom te sam ponijela još dva Essence mono sjenila koja nisam koristila.
Također, nisam koristila ni rozu Yves Rocher niti crnu Bell olovku, a maskara koju sam ponijela bila je već spominjana Yves Rocher Lash Plumping maskara.

 Na proizvodima za usne sam najviše pretjerala, a koristila sam tri od svih navedenih. Ruževi koje nisam koristila bili su Wet 'n' Wild u nijansi Sugar plum fairy, zatim Avonovi colortrend ruževi u nijansama Purple power i Flirt . Tu su još dva Avonova ruža iz kolekcije Ultra Colour Rich u nijansama Iced coffee i Canela nacar. Olovka koju nisam koristila je također Avonova u nijansi  Mystery mauve, a ona koju sam koristila je Essence Longlasting lipliner u nijansi Plum cake. Za sam kraj nam ostaju još dva ruža koja sam koristila, u pitanju su Diorov Diorific u nijansi 030 Racy raspberry i Catriceov Ultimate Shine Gel Colour u nijansi  Russian violette.

To je sve od mene što se tiče mog putnog nesesera, mislim da ću vam poslikati par stvari koje sam kupila na putu te napisati jedan post i o tome.

Što vi nosite na more?
Želite li za koji od ovih proizvoda recenziju?
Volim vas,

vaša redhead.

P.S. pratite me na facebooku i instagramu.