petak, 11. studenoga 2016.

Interliber 2016. (Snapchat photos) | Ponovno pišem?

Jučer sam bila u raju. Raj, što li je to? Za mene koja sam najveći mogući knjiški moljac to je, dakako, Interliber.  Kako ne bih duljila slike će vam reći koliko sam se lijepo provela te vam predstavljam snapove koje sam jučer uspijela uhvatiti.  Počastila sam se s čak jedanaest knjiga (iako sam poželjela većinu viđenog) i par odjevnih komada kasnije u Arena Centru. 
Također. hvala dečkima koji su trpjeli nas dvije kao jedine ženske u prepunom busu (biti će jednom tema i o prijateljstvu s dečkima).
Slike su uglavnom iz busa jer smo samo tamo imali vremena za slikanje. 














Za kraj, želim se ispričati svima što me dugo nije bilo, ali imala sam nekih velikih problema, kako tehničkih, tako i zdravstvenih te se napokon vraćam pisanju.

Jeste li bili kada na sajmu knjiga?
Volite li čitati?
volim vas,
vaša redhead.

Nema komentara:

Objavi komentar