petak, 23. lipnja 2017.

Moje prvo Erasmus+ iskustvo | Slovenija

Ne znam znate li, ali ja sam osoba koja jako voli putovati i upoznavati nove ljude, nove kulture i stjecati nove doživljave.
Nažalost, to baš i nisam u mogućnosti jer su putovanja skupa. Spletom okolnosti nedavno mi se ukazala savršena prilika - putovati, upoznati, naučiti.
Naime, radi se o tome da sam sudjelovala u svojoj prvoj Erasmus+ razmjeni mladih.

Što je razmjena mladih? 
Razmjena mladih je aktivnost koja omogućuje skupinama mladih iz različitih zemalja da se sastanu i zajednički provode program neformalnog učenja koji su samostalno osmislili i pripremili prije razmjene.

Aktivnost može trajati do 21 dana, a temelji se na transnacionalnoj suradnji između dvaju ili više organizacija sudionica iz različitih zemalja i izvan Europske unije.
Stvar je u tome da vam razmjene mladih financira Europska unija, jedino što ste vi obavezni je osigurati si džeparac tijekom puta.

Ovo predivno iskustvo koje me dopalo bilo je projekt ''Europe sings together'' u Slovenskom mjestu Ruše. U sklopu projekta upoznala sam ljude iz Grčke, Cipra, Litve, Poljske, Rumunjske, Italije i Slovenije te kroz 9-dnevni boravak s njima upoznala njih i njihovu kulturu.
Kroz brojne radionice naučila sam puno toga novog, pobijedila neke jezične barijere te s time i poboljšala svoje znanje engleskog jezika. Povrh svega stvorila sam puno lijepih uspomena, ono što mi je u životu i cilj.
Dobra vijest je da, unatoč tome što je prvo, ovo najvjerovatnije nije zadnje takvo putovanje.
No, da ne duljim voljela bih da vidite fotografije koje govore i više od riječi o tim prekrasnim ljudima i o tom predivnom iskustvu.
Za početak imate par fotografija radionica, a kasnije izlazaka, izleta, slobodnog vremena i slično.
Prepoznat ćete me, jedina crvena :D
















SLOBODNO VRIJEME, IZLETI, DRUŽENJA








U ERASMUS+ PROJEKTIMA MOGU SUDJELOVATI SVI :D
Ako vas bilo što zanima, postavite mi pitanje.
Puse,
vaša redhead.

Nema komentara:

Objavi komentar